Založení požadavku
Upozornění: Pro nahlášení havárie použijte tel. č.
724 001 256.
- požadavek založíte buď přímo pomocí odkazu Založit požadavek v horní části seznamu požadavků, nebo pomocí ovládacího panelu
Krok 1
- v položce Požadovaný termín zadejte datum alespoň o 5 dní vyšší než je aktuální datum
- v případě, že chcete být emailem informováni o změnách Vašeho požadavku, zatrhněte poslední volbu Posílat emailem oznámení o změně stavu
- vyplňte všechna pole formuláře a klikněte na tlačítko Pokračovat
Krok 2
- zvolte možnost Přidat soubory, pokud chcete nahrát libovolné podklady týkající se Vašeho požadavku (fotografie ve formátu JPG, PNG, apod., případně dokumenty PDF, DOC, DOCX, apod.)
- přidané soubory budou načteny níže, soubory budou nahrány po kliknutí na tlačítko Nahrát (pokud chcete načtený výběr upravit, můžete dodatečně přidat libovolný počet souborů, soubory, které chcete z výběru odstranit, můžete odebrat kliknutím na volbu Storno)
- požadavek odešlete ke zpracování kliknutím na volbu Dokončit přidání nového požadavku
Specifika pro nepřihlášené uživatele:je potřeba zadat přesnou adresu objektu a název Vaší společnosti, bez těchto údajů nemůže být požadavek řádně přijat (pole
Adresa objektu a název společnosti
Úprava požadavku
- v pohledu seznamu požadavků klikněte na ikonu tužky u požadavku, který chcete upravit
- proveďte požadované úpravy a pokračujte volbou Upravit
Dodatečné nahrání souborů
- v pohledu seznamu požadavků klikněte na ikonu šipky v kruhu u požadavku, ke kterému chcete přiřadit soubory
- přidání proveďte dle instrukcí v bodu 3 – Krok 2
Odstranění požadavku
- u požadavku, který chcete odstranit, klikněte v příslušném řádku na ikonu kontejneru a volbu potvrďte